Hva kan vi hjelpe deg med?

Medlemskap

Hvordan melder jeg meg inn?

Dette gjør du på www.skyfitness.no. Trykk «Bli Medlem», deretter følger du instruksjonene på skjermen.

Hvilke medlemskap tilbyr Sky Fitness?

Ved å trykke på «Bli Medlem» på www.skyfitness.no og deretter velger ditt primærsenter, ser du hvilke ulike medlemskap vi tilbyr.

Hvor raskt blir medlemskapet aktivert?

Medlemskapet blir aktivert umiddelbart når du har meldt deg inn. Vi sender deg en engangskode på sms som du bruker første gang du skal trene på senteret.

Hva er inkludert i medlemskapet?

Du kan trene på de aller fleste SKY-sentre i Norge med ett medlemskap. Du vil ha tilgang til sentrene i hele åpningstiden.

Jeg har avsluttet medlemskapet mitt, men ønsker å bli medlem igjen.

Ønsker du å bli medlem igjen, melder du deg inn på vanlig måte på www.skyfitness.no. Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter på e-post hvis du har spørsmål knyttet til dette.

Må jeg administrere medlemskapet mitt selv?

Innmelding og avtalegiro håndterer du selv. Ønsker du frys, eller har andre spørsmål, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter på e-post.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet?

Send oppsigelse til ditt lokale SKY-senter på e-post så sier vi opp medlemskapet for deg. Du har full tilgang til treningssenteret i oppsigelsestiden din. Merk at medlemskapet må sies opp minimum tre uker før forfall på neste faktura. Forfall er på forskudd den 20. hver måned.

Er det aldersgrense på SKY Fitness?

Det er 16 års aldersgrense på SKY Fitness. Det er ikke lov for barn under 16 år å oppholde seg på senteret. Dette gjelder også selv om barna ikke skal trene.

Jeg vil endre medlemskapet mitt – hvordan gjør jeg det?

Ta kontakt med ditt primærsenter på e-post så endrer vi medlemskapet ditt.

Innmeldingssiden er nede - hva gjør jeg?

Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter på e-post så hjelper vi deg.

Adgang til senteret

Hvordan kommer jeg inn på senteret etter innmelding?

Du vil motta en midlertidig SMS-kode etter at du har meldt deg inn. Denne koden er gyldig i 14 dager. Innen utløp av den midlertidige koden må du hente medlemskort på senteret og registrere dette på Min Side på skyfitness.no.

Min midlertidige kode er utløpt – hva gjør jeg?

Send din henvendelse til ditt lokale SKY-senter. Vi genererer ny engangskode til deg slik at du får mulighet til å hente medlemskortet ditt.

Jeg har glemt medlemskortet mitt - hva gjør jeg?

Da må du dra hjem for å hente medlemskortet ditt. Det er ikke mulig å komme seg inn på senteret uten medlemskort. Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter hvis dette ikke er mulig.

Jeg har mistet medlemskortet mitt – hva gjør jeg?

Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter.

Jeg har sagt opp medlemskapet – hva gjør jeg med medlemskortet?

Medlemskortet kan du ta vare på i tilfelle du ønsker å melde deg inn senere.

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Ved innmelding betaler du første avdrag og eventuell innmeldingsavgift. For å unngå fakturagebyr anbefaler vi at du lager avtalegiro på Min Side. Dette vil gjøre at medlemskapet trekkes automatisk hver måned. Nesten alle våre medlemmer velger avtalegiro.

Kan jeg velge å ikke opprette avtalegiro?

Absolutt – vi sender faktura per epost hver måned. Merk at hvis du ikke har avtalegiro må du betale fakturagebyr.

Min arbeidsgiver betaler for hele eller deler av min trening – hvordan løser vi det?

Vi har systemer som kan sørge for at arbeidsgiver betaler hele eller deler av medlemskapet ditt. Vi kan sende faktura i sin helhet til bedriften, eller vi kan legge inn at bedriften betaler deler av medlemskapet. Bedriften kan også betale hele eller deler av treningsavgiften basert på hvor mange treningsøkter du har. Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter hvis du ønsker en slik løsning.

Jeg har mottatt betalingspåminnelse – hva gjør jeg?

Vi sender ut betalingspåminnelse automatisk. Det er da viktig at du betaler fakturaen så fort som mulig for å unngå inkasso.

Jeg har mottatt inkassokrav – hva gjør jeg?

Betal inkassokravet så fort som mulig. Ønsker du nedbetalingsplan på kravet, ta kontakt med inkassoselskapet. Kontaktinfo følger med inkassokravet. Mener du at det er gjort en feil, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter.

Kvittering på betalt medlemskap

Kvittering på betalt medlemskap finner du på Min Side.

Jeg har avtalegiro, men medlemskapet blir ikke trekt fra konto

Vanlige feil kan være feil KID-nummer, for lite penger på konto på trekkdato eller tekniske problemer hos banken din. Ta kontakt med banken din hvis problemet ikke løses.

Når er forfallsdato på medlemskapet?

Forfallsdato er den 20. hver måned, på forskudd.

Frys

Hvordan fryser jeg medlemskapet?

Kontakt ditt lokale SKY-senter på e-post så fryser vi medlemskapet for deg.

Medlemskapet mitt er fryst, men jeg ønsker å begynne å trene igjen.

Kontakt ditt lokale SKY-senter på e-post så åpner vi medlemskapet for deg.

Senter

Hva skal jeg ha på meg når jeg trener?

Ha på deg rene treningsklær når du er på senteret. Det er ikke lov å trene i bar overkropp.

Er det låsbare skap på sentrene?

Det er låsbare skap på alle våre treningssenter. Husk å ta med egen lås.

Kan jeg dusje på sentrene?

De aller fleste sentrene våre har garderober hvor du kan skifte og dusje. Sjekk ut ditt lokale senter på www.skyfitness.no for mer informasjon.

Gjenglemte eiendeler.

Alle våre sentre har kasser hvor personalet legger gjenglemte eiendeler. Finner du ikke eiendelene dine, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter på e-post for mer informasjon.

Dagspass og prøvetime

Jeg ønsker å prøve senteret før jeg bestemmer meg – hva gjør jeg?

Ønsker du å prøve senteret vårt før du bestemmer deg, så kan du kjøpe dagspass på www.skyfitness.no.

Hvis du deretter melder deg inn, send oss kvitteringen på dagspasset ditt, så krediterer vi dagspasset for deg.

Personlig trening

Tilbyr dere personlig trening på SKY Fitness?

Våre personlige trenere har høy fagkompetanse, og evnen til å se dine behov, ønsker og ikke minst forutsetninger for å lykkes med målene dine.

Ta kontakt med ditt SKY-senter for å komme i kontakt med en av våre dyktige trenere.