Last ned appen

Appen gjør det enkelt å melde seg inn i SKY Fitness, få tilgang til senteret, og administrere medlemskapet direkte på telefonen din.

Tilgjengelig for nedlasting til iPhone og Android.

Her kan du bruke appen:

Appen vil bli rullet ut på flere sentre fortløpende i nærmeste fremtid. Følg med på sosiale medier for oppdateringer.

Ofte stilte spørsmål

For deg som trener på et senter som tilbyr SKY-appen.

Medlemskap Adgang til senteret Betaling Frys Senter Dagspass og prøvetime Personlig trening Kontakt oss

Medlemskap

Hvordan melder jeg meg inn?

Last ned appen SKY FITNESS NORGE og følg instruksjonene i appen.

Hvilke medlemskap tilbyr SKY Fitness?

Våre medlemskap finner du ved å laste ned appen SKY FITNESS NORGE.

Du kan også se de ulike medlemskapene våre her (husk å velge riktig senter).

Hvor raskt blir medlemskapet aktivert?

Medlemskapet blir aktivert umiddelbart når du har meldt deg inn. Du vil få tilgang til senteret via QR-kode på appen vår.

Hva er inkludert i medlemskapet?

Du kan trene på de aller fleste SKY-sentre i Norge med ett medlemskap. Du vil ha tilgang til sentrene i hele åpningstiden.

Jeg har avsluttet medlemskapet mitt, men ønsker å bli medlem igjen.

Ønsker du å bli medlem igjen, melder du deg inn på vanlig måte i appen vår.

Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter hvis du har spørsmål knyttet til dette.

Må jeg administrere medlemskapet mitt selv?

Innmelding, betaling og frys av medlemskapet håndterer du selv i appen.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet?

Du håndterer oppsigelse av medlemskapet ditt selv i appen vår.

Er det aldersgrense på SKY Fitness?

Det er 16 års aldersgrense på SKY Fitness. Det er ikke lov for barn under 16 år å oppholde seg på senteret. Dette gjelder også selv om barna ikke skal trene.

Jeg vil endre medlemskapet mitt – hvordan gjør jeg det?

Du endrer medlemskapet ditt selv i appen.

Adgang til senteret

Hvordan kommer jeg inn på senteret etter innmelding?

Du vil få umiddelbar tilgang til senteret etter innmelding i appen. Appen generer en QR-kode som du bruker for å få adgang til senteret.

QR-koden finner du på følgende sted inne i appen (OBS! du må være logget inn), se skjermbildet:

SKY-appen QR-kode for adgang til senteret

Jeg var medlem før appen ble lansert, hvordan bytter jeg fra adgangskort til app?

Alle eksisterende medlemmer ble automatisk overført fra gammelt til nytt system da vi lanserte appen.

Alt du behøver å gjøre for å få tilgang til medlemskapet ditt i appen, er å bruke «Glemt passord?»-knappen på innloggingssiden – se skjembildet under:

SKY-appen glemt passord?

Du vil få tilsendt en e-post med link til å sette nytt passord.

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Ved innmelding betaler du første avdrag og eventuell innmeldingsavgift. Du legger inn betalingskortet ditt i appen ved innmelding. Treningsavgiften trekkes på forskudd den 20. hver måned.

Min arbeidsgiver betaler for hele eller deler av min trening – hvordan løser vi det?

Vi har systemer som kan sørge for at arbeidsgiver betaler hele eller deler av medlemskapet ditt. Vi kan sende faktura i sin helhet til bedriften, eller vi kan legge inn at bedriften betaler deler av medlemskapet.

Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter hvis du ønsker en slik løsning.

Jeg har mottatt betalingspåminnelse – hva gjør jeg?

Vi sender ut betalingspåminnelse automatisk. Det er da viktig at du betaler fakturaen så fort som mulig for å unngå inkasso.

Jeg har mottatt inkassokrav – hva gjør jeg?

Betal inkassokravet så fort som mulig. Ønsker du nedbetalingsplan på kravet, ta kontakt med inkassoselskapet. Kontaktinfo følger med inkassokravet. Mener du at det er gjort en feil, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter.

Kvittering på betalt medlemskap

Kvittering på betalt medlemskap finner du på Min Side inne i appen.

Jeg har lagt inn betalingskort i appen, men medlemskapet blir ikke trekt fra konto

Vanlige feil kan være for lite penger på konto på trekkdato, betalingskortet har utgått på dato eller at det er tekniske problemer hos banken din. Ta kontakt med banken din hvis problemet ikke løses.

Når er forfallsdato på medlemskapet?

Forfallsdato er den 20. hver måned, på forskudd.

Frys

Hvordan fryser jeg medlemskapet?

Du fryser selv medlemskapet ditt i appen. Du kan fryse medlemskapet i opptil 2 måneder hvert kalenderår. Dette er kostnadsfritt. Trenger du lengre frys pga sykdom, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter.

Senter

Hva skal jeg ha på meg når jeg trener?

Ha på deg rene treningsklær når du er på senteret. Det er ikke lov å trene i bar overkropp.

Er det låsbare skap på sentrene?

Det er låsbare skap på alle våre treningssenter. Husk å ta med egen lås.

Det er ikke tillatt å bruke skapene våre utenom treningstiden din.

Kan jeg dusje på sentrene?

De aller fleste sentrene våre har garderober hvor du kan skifte og dusje. Sjekk ut ditt lokale senter på www.skyfitness.no for mer informasjon.

Jeg har glemt igjen noe på senteret, hva gjør jeg?

Alle våre sentre har kasser hvor personalet legger gjenglemte eiendeler. Finner du ikke eiendelene dine, ta kontakt med ditt lokale SKY-senter for mer informasjon.

Dagspass og prøvetime

Jeg ønsker å prøve senteret før jeg bestemmer meg – hva gjør jeg?

Ønsker du å prøve senteret vårt før du bestemmer deg, så kan du kjøpe dagspass i appen vår. Ved kjøp av dagspass vil du få tilgang til senteret umiddelbart via appen.

Personlig trening

Tilbyr dere personlig trening på SKY Fitness?

Våre personlige trenere har høy fagkompetanse, og evnen til å se dine behov, ønsker og ikke minst forutsetninger for å lykkes med målene dine.

Ta kontakt med ditt SKY-senter for å komme i kontakt med en av våre dyktige trenere.

Skriv til oss

Ta kontakt med ditt lokale SKY-senter hvis du ikke fant svar på spørsmålet ditt ovenfor.

Navn(Påkrevd)
Opplysningene du fyller ut i skjemaet benyttes kun til å besvare henvendelsen din, og blir aldri delt med 3. parter eller brukt til markedsføring.